Linkedin beneficiaza de o multime de functionalitati si posibilitati, nu intotdeauna exploatate de catre web marketeri. Daca reclama carusel este din ce in ce mai folosita in ultima vreme de marci si de catre utilizatorii experiemntati pe Linkedin, numerosi sunt inca cei care habar nu au de existenta sa si de interesul sau. Iata concret cum si de ce ar trebui sa creezi o reclama carusel pe Linkedin.
Carusel Linkedin – motive sa folosesti acest tip de reclama in strategia ta social media
- schimbarea recenta a algoritmului Linkedin = dwell time devine un factor esential. Timpul petrecut pe anumite publicatii intra de acum inainte in lista factorilor care influenteaza in mod pozitiv raza organica in firul de actualitate Linkedin. Cu cat publicatia ta va fi mai interesanta cu atat aceasta din urma va fi favorizata in mod natural in firul de actualitate. Reclama carusel este perfect adaptata acestei schimbari algoritmice.
- Carusel este sinonim cu format captivant. Reclama carusel este un format deosebit de interesant si captivant care va spori vizibilitatea organica a publicatiei tale daca aceatsa din urma este bine realizata.
- Un plus de angajament asupra unei publicatii. De putin timp, algoritmul Linkedin calculeaza timpul petrecut asupra unei publicatii (dwell time) si il ia in considerare pentru a favoriza sau nu publicatiile in firul de actualitate. Cu cat o publicatie are un nivel mai mare de angajament (comentarii, reactii, clickuri, timp petrecut), cu atat Linkedin va avea tendinta sa sporeasca urmatoarele tale publicatii in mod natural : alternarea intre publicatii cu format carusel si formate care permit redirectionarea traficului spre site-ul tau web reprezinta o modalitate buna de a maximiza performantele aciunilor tale webmarketing pe Linkedin.