Rezumat:
In fiecare an, acest eveniment care nu trebuie ratat reuneste peste 90 de experti pentru a impartasi tendinte si strategii de marketing digital. Marti, 29 octombie, esti asteptat la Intelligence Marketing Day 2024.
Lyon gazduieste cea de-a 8ᵉ editie a Intelligence Marketing Day, primul eveniment din Franta dedicat marketingului digital si inteligentei artificiale. Pentru aceasta editie, vor fi prezente personalitati influente precum Shanty Baehrel, fondatorul Shanty Biscuits, Frédéric Cavazza, consultant si lector in transformare digitala, Karine Abbou de la Content Marketing Academy si Pierre Volle de la Universitatea Paris-Dauphine.
Cu peste 25 de conferinte, mese rotunde si masterclass-uri, acest eveniment ofera informatii nepretuite pentru dezvoltarea afacerii tale, intr-o lume din ce in ce mai axata pe inteligenta artificiala. Fie ca esti director de marketing, antreprenor sau pasionat de tehnologie, Intelligence Marketing Day 2024 de la Lyon iti va permite sa descoperi strategii concrete pentru a-ti creste performanta.
Programul complet de conferinte, mese rotunde si masterclass-uri
[Masa rotunda] Regandirea marketingului pentru un viitor durabil
[Vorbitor invitat] Ce vrea cu adevarat sa spuna brandul tau?
[Interviu] Inteligenta artificiala generativa si strategia de continut
[Interviu] Tendinte de marketing si schimbari in utilizarea digitala in 2024
[Conferinta] In era AI, sa vorbim despre EI (inteligenta emotionala)!
[Masterclass] Cum sa ne imaginam afacerea de maine?
[Masterclass] Crearea unei comunitati angajate in jurul brandului tău
[Masterclass] CSR: cele 3 roluri esentiale ale marketerului pentru a conduce o strategie de sens, succes si impact!
[Masterclass] Utilizarea combinata a AI si a datelor pentru a genera trafic si vanzari
[Masterclass] Ar trebui sa continuam sa expunem la targuri?
[Masterclass] Cum sa imbunatatim productivitatea vanzarilor cu ajutorul inteligentei artificiale?
[Masterclass] De ce si cum poate fi folosit influencer marketingul ca parghie de crestere in B2B?
[Masterclass] Social Media: un teren de joaca sau o provocare?
[Masterclass] Cum iti poti optimiza strategia BtoB cu ajutorul evenimentelor hibride?
[Masterclass] Inteligenta artificiala pentru site-ul tău web
[Masterclass] Cum sa profiti la maximum de copywriting si sa stapanesti arta persuasiunii?
[Masterclass] ABM, date, AI: trio-ul castigator pentru a-ti castiga conturile strategice
[Masterclass] – Reproiectarea unui site web B2B: feedback si chei ale succesului de pe teren
[Masterclass] Secretele inbound24: stimuleaza-ti echipele si practicile cu cele mai recente inovatii HubSpot
[Masterclass] Stimuleaza-ti echipa de marketing: descopera impactul crucial al instrumentelor de colaborare in afaceri!
[Masterclass] Cum sa integrezi continutul de brand in strategia ta media?
[Masterclass] Fresca marketingului: sa lucram impreuna pentru un marketing mai responsabil
[Masterclass] Inteligenta artificiala pentru imbunatatirea performantei campaniilor de marketing
[Masterclass] Strategia datelor, principala provocare pentru 2024
Invitat de onoare: Shanty Baehrel sau arta de a crea un love brand
Shanty Baehrel, fondatoarea Shanty Biscuits, isi va impartasi calatoria inspirata in cadrul unei conferinte exclusive. Dupa ce si-a inceput afacerea in bucatarie, ea a creat un brand apreciat pentru autenticitatea si comunicarea sa plina de umor.
In timpul discutiei, ea isi va dezvalui secretele pentru a transforma un brand intr-un „love brand” si pentru a fideliza comunitatea.
Sursa: https://siecledigital.fr/2024/09/24/intelligence-marketing-day-2024-levenement-marketing-digital-ia-a-ne-pas-manquer/