Jumatate de milion de dolari, atat va costa automobilul electric Ferrari !

Constructorul italian de masini de lux intentioneaza sa scoata pe piata un autovehicul electric, dar pretul este unul amețitor: 500 de milioane de dolari.

Ferrari isi va face lansarea in domeniul masinilor electrice in contextul in care tot mai multi consumatori evita masinile electrice suta la suta in favoarea unor automobile diesel sau hibride, multi mai ieftine. Sondajele de opinie arata ca 63 dintre consumatori, la nivel mondial, spun ca e putin probabil sa-si cumpere o masina electrica din cauza pretului prea mare si a lipsei infrastructurii corespunzatoare pentru incarcare.

Dar Ferrari pariaza pe segmentul clientilor extrem de bogati, care vor cumpara in numar suficient de mare autoturisme scumpe, dar curate, din punct de vedere ecologic. Cu unpret de 500.000 de dolari, automobilul electric Ferrari va fi mult mai scump decat cel mai scump autoturism al constructorului italian, care 375.000 de dolari.

Potrivit studiilor interne realizate de Ferrari, cumparatorii potentiali ai viitoarei masini electrice ar fi persoanele cu venituri de peste 100.000 de dolari pe an. La Maranello, in Italia, Ferrari va deschide o fabrica unde va fi construit modelul electric, spun surse din companie. “Va fi o fabrica dotata cu echipamente de ultima generatie, care ne va asigura flexibilitatea si capacitatea tehnica pentru viitor” – a declarat CEO Ferrari, Benedetto Vigna.

Vezi si:  Ferrari nu vrea fuziuni

M.Vasiliu

Din experiența mea, lansarea automobilului electric Ferrari la un preț amețitor de 500.000 de dolari reprezintă mai mult decât un simplu produs de lux; este o declarație clară despre direcția în care se îndreaptă industria auto de elită. Într-o lume în care mulți consumatori încă ezită să adopte mașinile electrice din cauza accesibilității financiare și a infrastructurii, Ferrari își propune să creeze o nișă exclusivă pentru cei care își permit să prioritizeze inovația tehnologică și responsabilitatea ecologică. Cu toate acestea, acest pas îndrăzneț ar putea accelera progresul în infrastructura de încărcare și ar putea încuraja alți producători să investească în tehnologii mai curate, indiferent de preț. Așadar, chiar dacă aceste mașini nu sunt accesibile pentru toată lumea, exemplul Ferrari ne arată că luxul și sustenabilitatea nu trebuie să se excludă reciproc.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *