Marketing de influenta- cateva tendinte pentru anul 2020

In anul 2019, peste 7 miliarde de euro au fost investiti de catre firme sau marci in marketingul de influenta. Si conform studiilor de piata, multinationalele vor investi si mai mult in 2020.

Si totusi, sa investesti un anumit buget nu este de ajuns. Mai trebuie sa stii cum sa pilotezi in mod inteligent cu marketingul de influenta si sa tii cont de tendintele care vor marca anul 2020.

Micii « influenceri » vor fi la putere. Nano-influencerii vor avea si ei un cuvant de spus in anul 2020. Motivul? Influencerii cei mari, cei mai populari si mai celebri cu mii si mii de abonati, apeleaza la abonati falsi, fictivi si pana la urma sunt destul de scumpi pentru o comunitate fictiva.

Mai aproape de comunitatea lor, nano-influencerii au o comunitate mai autentica, gata sa ii asculte. In plus, schimburile lor cu cei care ii urmaresc sunt mai calitative.

O mai mare transparenta. Socionautii sunt cei care ii urmaresc si asculta pe influenceri pentru latura lor autentica si sincera. Si din ce in ce mai multi bloggeri isi anunta cititorii sau fanii atunci cand incep un parteneriat. Sub anumite aplicatii puteti observa anumite hashtaguri precum #colaborare, #produsoferit sau #sponsorizat. Aceste precizari chiar au devenit obigatorii in State.

Vezi si:  Germania folosește 49% energie regenerabilă

Se folsoeste mai mult storytellingul. Campaniile publiciatre sunt mai reusite si castiga mai mult atunci cand un influencer spune o poveste. Pentru a capta atentia oamenilor, va trebui deci sa schimbi formatul si sa adopti si tu un storytelling. Deci in momentul in care vei contacta un influencer va trebui sa ii spui povestea ta.

Folosirea unor altor retele sociale. Instragram este reteaua sociala numarul 1 atunci cand vine vorba despre influencer. Dar Snapchat vine din urma si propune din ce in ce mai multe functionalitati. Si are si din ce in ce mai mult utilzatori. Si chiar si Tik Tok ar trebui integrata in strategia de marketing.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *