In momentul in care un internaut ajunge pe Pinterest, cel mai adesea este in cautare de inspiratie sau cauta un anumit produs care sa se plieze nevoilor si cerintelor sale. Pinterest a inteles foarte bine acest lucru, de aceea, reteaua sociala a anuntat recent cateva noutati care ar trebui sa fie pe placul atat celor care dau anunturi cat si al utilizatorilor.
Utilizatorii Pinterest sunt in cautare de inspiratie si marcile se straduiesc sa umple aceste goluri, sa se plieze pe necesitatile utilizatorilor. In ultimele luni, Pinterest s-a axat pe facilitarea cumparaturilor, din orice domeniu posibil, prin intermediul unor Pins sau alte metode.
Obiectivul principal al Pinterest este sa atraga mai multe marci si mai multi vanzatori pe platforma sa. De aceea, pe viitor, va veni cu din ce in ce mai multe optiuni.
Shop a Brand – scoate in evidenta a produselor de marca
In cadrul urmatoarelor actualizari a aplicatiei Pinterest, sub Pins, asociate unei marci de produse, utilizatorii vor putea parcurge mai multi Pins asociati acestei marci prin intermediul unei sectiuni dedicate, botezate Shop a Brand.
Concret, sub Pins-urile eligibile, utilizatorii vor putea da click pe o icoana de More care ii va redirectiona spre un univers dedicat marcii cu numeroase alte Pins care scot in evidenta produsele marcii.
Recomandari de produse personalizate. Pinterest va afisa de acum inainte recomandari de produse in stoc, asociate cu cele pe care utilizatorul si le salveaza. Utilizatorul va putea da click pe Mai multe idei si sa consulte mai multe idei de produse. Daca da click pe icoana de Shopping va fi redirectionat spre Pin-ul marcii si va decide daca ca continua sau nu experienta de shopping pe site-ul acestuia din urma, va decide daca va cumpara sau nu produsul respectiv.