Pinterest – cateva noutati orientate spre shopping

In momentul in care un internaut ajunge pe Pinterest, cel mai adesea este in cautare de inspiratie sau cauta un anumit produs care sa se plieze nevoilor si cerintelor sale. Pinterest a inteles foarte bine acest lucru, de aceea, reteaua sociala a anuntat recent cateva noutati care ar trebui sa fie pe placul atat celor care dau anunturi cat si al utilizatorilor.

Utilizatorii Pinterest sunt in cautare de inspiratie si marcile se straduiesc sa umple aceste goluri, sa se plieze pe necesitatile utilizatorilor. In ultimele luni, Pinterest s-a axat pe facilitarea cumparaturilor, din orice domeniu posibil, prin intermediul unor Pins sau alte metode.

Obiectivul principal al Pinterest este sa atraga mai multe marci si mai multi vanzatori pe platforma sa. De aceea, pe viitor, va veni cu din ce in ce mai multe optiuni.

Shop a Brand – scoate in evidenta a produselor de marca

In cadrul urmatoarelor actualizari a aplicatiei Pinterest, sub Pins, asociate unei marci de produse, utilizatorii vor putea parcurge mai multi Pins asociati acestei marci prin intermediul unei sectiuni dedicate, botezate Shop a Brand.

Vezi si:  Cum poti pune pe pauza notificarile Instagram

Concret, sub Pins-urile eligibile, utilizatorii vor putea da click pe o icoana de More care ii va redirectiona spre un univers dedicat marcii cu numeroase alte Pins care scot in evidenta produsele marcii.

Recomandari de produse personalizate. Pinterest va afisa de acum inainte recomandari de produse in stoc, asociate cu cele  pe care utilizatorul si le salveaza. Utilizatorul va putea da click pe Mai multe idei si sa consulte mai multe idei de produse. Daca da click pe icoana de Shopping va fi redirectionat spre Pin-ul marcii si va decide daca ca continua sau nu experienta de shopping pe site-ul acestuia din urma, va decide daca va cumpara sau nu produsul respectiv.

Am testat recent noile funcționalități de pe Pinterest orientate spre shopping și trebuie să spun că m-au impresionat prin modul în care simplifică procesul de descoperire a produselor. Faptul că poți explora universul unei mărci prin secțiunea „Shop a Brand” transformă experiența tradițională de navigare într-una mult mai interactivă și personalizată. Recomandările de produse sunt destul de precise, iar posibilitatea de a merge direct către Pin-urile de shopping ale unei mărci te ajută să găsești rapid ceea ce cauți. Într-o lume în care timpul este o resursă prețioasă, aceste noutăți aduc un flux de cumpărături online mult mai fluid și mai eficient, ceea ce e un mare plus pentru cei care caută să își optimizeze experiența de căutare și cumpărare online.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *