Producătorul german de echipamente sportive Adidas AG analizează dacă va vinde sau va păstra brandul Reebok, ce se adresează în principal pieţei din SUA, transmite BBC.
Adidas a precizat că încă nu a luat o decizie fermă în privinţa Reebok, iar un anunţ privind viitorul brandului va fi făcut în martie.
Printre companiile interesate de preluarea Reebok se numără VF Corp, care deţine mărcile Timberland şi North Face, precum şi firma de private equity Permira, proprietarul companiei de încălţăminte Dr Martens.
O nouă strategie a Adidas
Posibila vânzare este parte a noii strategii de dezvoltare pe cinci ani, a informat Adidas.
Veniturile Reebok au crescut cu 4% anul trecut, la 1,7 miliarde de euro, reprezentând 7% din vânzările anuale totale ale Adidas.
Sediul central al Reebok este acum în Boston, Massachusetts, dar rădăcinile sale sunt în Bolton, Anglia, unde a fost utilizat pentru prima dată numele Reebok în anii 1950.
Chiar dacă directorul general de la Adidas, Kasper Rorsted, spera să obţină aproximativ două miliarde de euro din vânzarea Reebok înaintea pandemiei, acum ar fi mulţumit şi cu o sumă mai mică, anunţa recent revista germană Manager Magazin.
Adidas a preluat Reebok în 2006, cu 3,8 miliarde de dolari.
roducătorul de echipament sportiv Adidas lansează, în colaborare cu reţeaua globală a liderilor din industriile creative, Parley for the Oceans, pantofii adidas Parley UltraBOOST DNA, confecţionaţi din fire produse din plastic recuperat şi reciclat din deşeurile oceanice şi din plasele ilegale de pescuit de la mare adâncime.
Noul produs eco-inovativ marchează a cincea aniversare a parteneriatului dintre Adidas şi Parley for the Oceans şi reînnoirea angajamentului de a ajuta la încheierea crizei globale a poluării cu plastic.