Criticat pentru faptul ca a pus in scena copii prin intermediul unor poze care reiau codurile sadomasochismului, brandul de lux Balenciaga a fost nevoit sa-si faca mea culpa.
Despre ce este vorba?
Chiar daca Balenciaga a facut din provocari un obicei, de data aceasta a fost nevoita sa isi retraga o campanie publicitare la scurt timp de la lansare. Asta deoarece a avut ideea, nu foarte inspirata de a pune in scena copii cu ursuleti de plus si copii imbracati in stil sado-masochist, un lucru care a dezlantuit numeroase critici.
Brandul a fost astfel acuzat de faptul ca sexualizeaza copiii si nu face decat sa reia codurile sadomasochismului si, in cele din urma a decis sa retraga seria de poze cu pricina.
Ne cerem scuze in mod sincer pentru orice ofensa cauzata de campania noastra a scris compania pe pagina sa oficiala de Instagram.
Rucsacurile noastre din plus nu ar fi trebuit sa fie prezentate prin intermediul unor copii a continuat anuntul inainte de a adauga am retras imediat campania de pe absolut toate platformele.
Colectia Balenciaga Objects isi extinde propunerea de accesorii pentru locuinta si pentru animalele de companie, parfumuri sau obiecte destinate sarbatorilor de iarna si si-a incredintat aceasta campanie fotografului profesionist Gabriele Galimberti. Insa, bineinteles a ales sa faca acest lucru in stlul sau caracteristic, infatisand copii cu varste destul de mici alaturi de obiecte evocatoare din lumea sclaviei sexuale si fetisului.
Intr-una din imagini se poate observa o fetita cu par rosu care poarta un tricou al brandului Balenciaga in timp ce tine cureaua legata de un ursulet de plus alb, imbracat intr-o vesta si cu un chocker cu lacat pus la gat.
In alta imagine apare un copil imbracat in albastru in timp ce in bratele sale se afla o jucarie de plus de culoare mov care poarta o tinuta BDSM…
Sursa: https://www.bfmtv.com/economie/entreprises/balenciaga-retire-une-campagne-mettant-en-scene-des-enfants-et-s-excuse_AN-202211230679.html