Premii de 500 de milioane de dolari pentru angajații Amazon

Amazon, cel mai mare retailer online din lume, a anunţat luni că va cheltui 500 de milioane de dolari pentru a acorda bonusuri unice angajaţilor din prima linie şi partenerilor cu care lucrează în timpul pandemiei de coronavirus (COVID-19).
Angajaţii şi partenerii care au fost alături de Amazon până în iunie vor primi bonusuri a căror valoare se situează între 150 şi 3.000 de dolari, se arată într-o postare pe blogul gigantului american.
Compania, care livrează anual aproximativ zece miliarde de produse, trebuie să facă faţă unor verificări minuţioase din partea congresmenilor americani şi a sindicatului pentru a se stabili dacă a luat suficiente măsuri pentru a-şi proteja angajaţii de pandemie.
Angajaţii de la şase centre Amazon din Germania au decis să protesteze faţă de siguranţa de la locul de muncă, după ce unii angajaţi de la centrele logistice au fost testaţi pozitiv, a anunţat duminică sindicatul Verdi. Majoritatea angajaţilor care lucrează de acasă folosesc propriile laptopuri şi, mai mult, nu au primit niciun instructaj sau unelte pentru a securiza sistemul folosit la lucru, arată datele unui studiu realizat de IBM, citat de producătorul de soluţii de securitate, Eset.
Cercetarea, care a chestionat peste 2.000 de angajaţi din SUA, ce au trecut de curând la modul de lucru de acasă, a evidenţiat faptul că, deşi opt din zece respondenţi erau încrezători în capacitatea companiei la care lucrează de a gestiona ameninţările de securitate inerente acestui nou stil de activitate, aproape jumătate dintre ei nu au beneficiat de niciun fel de pregătire suplimentară în domeniul securităţii cibernetice, de când lucrează de acasă.
“Odată cu pandemia COVID-19 care continuă să afecteze întreaga lume, multe companii au fost nevoite să treacă la o politică de lucru de work from home pentru a-şi menţine angajaţii în siguranţă. Acest pas nu a fost ferit de riscuri, bineînţeles (…) Acest lucru este fireşte unul îngrijorător, întrucât este esenţial ca o companie să îşi instruiască corespunzător angajaţii pentru a preveni diverse situaţii neplăcute. Tony Anscombe, unul dintre specialiştii noştri, a descris problema succint în articolul său despre trecerea la munca de la distanţă datorită COVID-19”, notează sursa citată.

Vezi si:  O nouă amânare pentru metroul din Drumul Taberei. Când va fi gata

 

Distrubuie aceasta informatie cu prietenii tai!

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *