Rezumat:
Editorul de programe Saleforce se va folosi de Whatsapp pentru a contacta eventuali clienti si pentru a-si face cunoscute produsele.
Pe data de 20 septembrie 2022, Mark Zuckerberg a anuntat semnarea unui parteneriat intre Meta si Salesforce. Aceasta colaborare se invarte in jurul serviciului de mesagerie instant Whatsapp care va fi exploatat in diferite moduri de catre Salesforce, specializat in relatia cu clientii.
Un parteneriat pentru a intari proximitatea dintre companii si clientii lor
In cadrul unei postari pe Facebook, directorul Meta a prezentat pe scurt parteneriatul dintre grupul sau si Salesforce. Acesta din urma a declarat ca s-a asociat cu Salesforce pentru ca toate companiile care folosesc aceasta platforma sa poata folosi mesajele WhatsApp Business pentru a raspunde cat mai simplu si mai usor intrebarilor clientilor, sa lanseze campanii de marketing si sa vanda direct de pe chat.
Pe blog, Matthew Idema, vice-presedintele ce are misiunea de a se ocupa de mesageria pentru profesionisti Meta a oferit mai multe informatii cu privire la acest parteneriat. WhatsApp va fi pus la dispozitia Salesforce astfel incat clientii sa poata discuta cu consumatorii mai eficient.
Clientilor li se va propune pe WhatsApp promotii personalizate sau produse mai adaptate nevoilor si cerintelor lor.
WhatsApp va fi propus in CRM-ul propus de Salesforce clientilor sai
Matthew Idema a precizat ca acest parteneriat le va permite clientilor Salesforce sa aiba acces la API WhatsApp Cloud. Cu ajutorul acestei unelte antreprenorii au ocazia de a crea experiente de mesagerie si sa fie mai aproape de clientii lor. Serviciul de mesagerie va fi in egala masura integrat in toate aplicatiile Salesforce Customer 360, CRM-ul propus de companie.
Nu este prima colaborare dintre Meta cu grupuri mai mari pentru a le furniza functionalitatile si serviciile propunse de WhatsApp si versiunea profesionala.
Sursa: https://siecledigital.fr/2022/09/21/whatsapp-meta-et-salesforce-annoncent-leur-collaboration/