Decathlon: cum a reusit sa reziste pe piata mai bine de 50 de ani

Decathlon este o companie originara din Franta deosebit de rezistenta. In ciuda numeroaselor probleme intampinate de-a lungul anilor, iata ca domina piata de aproape 50 de ani. Organizare descentralizata, initiative laudabile…in cele ce urmeaza iti vom spune secretul, cum a reusit Decathlon sa reziste pe piata de mai bine de 50 de ani.

Decathlon: cum a reusit sa reziste pe piata mai bine de 50 de ani

Daca ai sti…In holul inca linistit din B’Twin Village din sediul Decathlon, la Lille, doi pensionari s-au lansat in partida de ping-pong obisnuita din fiecare dimineata. Cei doi prefera acest spatiu adapostit in detrimentul parcurilor sau terenurilor de sport, pus la dispozitie de marca si echipat de marca sa Pongori. Inginerii in inovatie nu pierd nicio secunda din acest meci interesant.

Deoarece Da, pentru riverani, acest loc hybrid care adapostetse un skatepark, un club de fitness Domyos sau trasee de ciclism si de trotinete este un teren de joc cu acces liber nesperat. Insa, pentru Geo Trouvetou, din cadrul grupului, este un veritabil laborator de testare live. Datorita faptului ca birourile sunt situate chiar langa, nu trebuie sa parcurga decat cativa metri pentru a studia utilizarea produselor lor si sa identifice eventualele imbunatatiri de adus. Observarea este cheia succesului conform parerii exprimate de Jean-Cyril Fin, responsabilul locurilor.

Vezi si:  5 motive pentru a trăi și a lucra în Germania

Decathlon este o marca extrem de longeviva, fara indoiala. In Europa s-a impus drept un comercializant de biciclete, palete de tenis, paddles si multe altele. Cu cele 324 de magazine detinute si un procent de notorietate de 99%, este lider incontestabil, este considerat unul din cei mai buni furnizori de articole sportive din Europa. Insa, performantele sale recente sunt si mai suprinzatoare: deja, extrem de puternic, mastodontul a reusit sa progreseze si ne “ameninta” ca in toamna va veni cu o multime de surprize si de oferte pentru fanii sai. Abia asteptam sa le descoperim!

Sursa: https://www.capital.fr/entreprises-marches/decathlon-les-secrets-de-son-incroyable-endurance-depuis-pres-de-50-ans-1442494

Observând succesul extraordinar al Decathlon, nu pot să nu admir capacitatea sa de a inova și de a se adapta continuu cerințelor în schimbare ale pieței. Această companie nu doar că a reușit să se mențină pe poziții de mai bine de 50 de ani, dar a creat și un ecosistem unic în care angajații și clienții sunt implicați activ în procesul de dezvoltare a produselor. Apropierea de utilizatorii finali și feedback-ul constant par să fie motorul din spatele acestei reziliențe. Din experiența mea, această abordare bazată pe inovație și colaborare poate fi aplicată și în alte domenii pentru a asigura un climat de succes și sustenabilitate pe termen lung.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *