Fabricantul de origine franceza vrea sa se focalizeze pe medicamente oferite marelui public, in conformitate cu angajamentele afirmate in randul actionarilor. Titlul avea un castig cuprins intre 0,48% si 88,77 de euro la deschiderea Bursei luni dimineata.
Sanofi continua marile manevre prevazute conform planului sau strategic validat in 2019. Fabricantul francez de medicamente a anuntat luni vanzarea a 16 marci de produse de sanatate destinate marelui public, europene in special, societatii cu capital de investitii Stada pentu a-si rationaliza portofoliul de produse.
Societatile nu au dorit sa dea detalii cu privire la conditiile financiare insa o persoana apropiata acestui dosar a declarat ca pretul s-ar situa in jurul sumei de 120 de milioane sau chiar 140 de milioane.
Sanofi a mai declarat ca va oferi prioritate marcilor de sanatate destinate marelui public in timp ce divizia marelui public se pregateste astfel incat sa devina o activitate autonoma.
In luna martie a acestui an, Sanofi, in cadrul unor investitii de proportii, declara ca proiectele de transfer a doua medicamente pe piata automedicatiei in urmatorii ani progreseaza in mod favorabil si incheierea lor s-ar putea solda prin unele vanzari combinate care ar permite acestei entitati sa realizeze o cifra de afaceri substantiala.
Gigantul farmaceutic Sanofi a denuntat la sfarsiul lunii aprilie o scadere de 7% a beneficiului sau net in primul trimestru al anului, consecinta separarii anului trecut de partenerul sau de lunga durata american Regeneron. Sanofi a avur cu toate acestea un beneficiu net de 1,5 miliarde de euro. Sanofi are un profit destul de mare provenit de la tratamentul sau vedeta, anti-inflamatorul Dupixent. Veniturile totalizate, de peste un miliard de euro, reprezinta o mare parte din ansamblul ciferi de afaceri, de 8,5 miliarde de euro.
De altfel, Sanofi a dezvoltat si un vaccin anti covid, actualmente in teste clinice, in asa zisa faza 3, urmand sa fie scos pe piata la sfarsitul anului 2021.