Linkedin lanseaza propriile sale reactii

Dupa introducerea unor reactii de catre Facebook si schimbarile efectuate de catre Twitter, este randul lui Linkedin, cativa ani mai tarziu, sa introduca propriile sale reactii pentru a oferi utilizatorilor o alta modalitate de angajare cu o publicatie.

Este oficial, Linkedin va beneficia de propriile sale reactii pe versiunea de computer si pe aplicatia mobila din cadrul retelei sociale profesionale. In numar de cinci (incluzand traditionalul Like), aceste noi reactii vor permite, conform Linkedin, sa ajute utilizatorul sa interactioneze diferit cu publicatiile partajate pe retelele sociale.

Reactiile Linkedin sunt in curs de dezvoltare si urmeaza sa soseasca in mod progresiv in cursul urmatoarelor luni pe interfata desktop si aplicatia mobila. Linkedin nu a precizat inca o data fixa de lansare. Pentru cei mai curiosi dintre voi, echipele de design din cadrul Linkedin au redactat un articol cu privire la intreg procesul de creatie a acestor noi reactii.

Drept urmare, abia anul acesta intra si Linkedin in jocul reactiilor, activand si o serie de alte butoane de interactiune pe langa cel clasic de Like. Functia incepe sa isi faca deja aparitia pe conturile din lumea intreaga. Linkedin a declarat faptul ca, in doar cateva luni, toti utilizatorii vor avea posibilitatea sa foloseasca aceste noi reactii insa noi suntem de parere ca va mai dura putin pana cand sa apara in randul majoritatii utilizatorilor.

Vezi si:  Tendinte publicitare in 2019

Pentru moment nu se stie daca tipul de reactie urmeaza sa influenteze intr-un fel modul in care apare postarea in Feed, adica postarile cu mai multe Love-uri urmeaza sa fie afisate mai multor persoane, spre deosebire de postarile cu mai multe reactii Curious insa acest lucru il vom vedea pe parcurs.

Cert este ca, pentru moment, daca o persoana are aceste reactii active iti ofera  o reactie diferita de Like, pe profil va aparea ca fiind Like daca tu nu ai inca aceste reactii activate.

Distrubuie aceasta informatie cu prietenii tai!

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *